С нами легко сотрудничать

Здесь мы собрали самые популярные вопросы

У зв’язку з нестабільністю курсу гривні, ми змушені були прибрати ціни з сайту. Але ми завжди готові проінформувати Вас про наявність будь-якої моделі, її вартості та прийняти замовлення по телефону або по електронній пошті. Наші менеджери із задоволенням дадуть відповідь на всі Ваші запитання!

Доставка

Ви можете самостійно забрати замовлення і подивитися / поміряти товар, який Вас цікавить у нас в офісі за адресою: Київ, просп. Павла Тичини, 8. Будь-ласка, узгодьте час Вашого візиту з менеджером.

Також для Вашої зручності наш менеджер може зустрітися з Вами в Києві на ковзанці “Льодова Арена” на вул. Шалетт, 6 або на ковзанці “Крижинка” на вул. генерала Жмаченка, 7.

В інщі регіони України товар доставляється службою доставки “Нова пошта”. Список філій, вартість доставки і більш детальну інформацію можна знайти на сайті компанії “Нова пошта“.

Оплата

Всі розрахунки за товар здійснюються тільки в національній валюті України – гривні.

Можливі способи оплати:

  • Готівковий розрахунок (тільки для Києва);
  • Безготівковий розрахунок – можливий як для приватних, так і для юридичних осіб. Якщо Ви хочете оплатити товар за безготівковим розрахунком, попросіть менеджера виставити Вам рахунок-фактуру;
  • Оплата на карту Приват Банку або ОТР Банку;
  • Післяплатою при отриманні товару у відділенні “Нової пошти”. Вартість пересилання грошей оплачується покупцем самостійно згідно з тарифами перевізника.

Немає на складі - попереднє замовлення

У разі відсутності необхідного Вам товару (або розміру) на складі, Ви можете попередньо його замовити, узгодивши деталі з менеджером магазину. Оплата товару, що замовляється проводиться в повному обсязі – 100% вартості товару. Доставка попередньо замовленого товару здійснюється протягом 3-х тижнів з моменту внесення 100% передоплати за товар.

Повернення товару

Усі товари ретельно оглядаються нами перед відправкою їх кінцевому споживачеві. Згідно законодавства України, Ви можете зробити повернення товару в наступних випадках:

  • Товар неякісний;
  • Товар не сподобався – товар не був у використанні, тобто є новим (будь-який товар, який Ви захочете повернути / обміняти ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ бути в первісному стані, продукція повинна бути чистою і ні разу не використаною) причому з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Для повернення товару потрібно надати:

  • Товар та комплектуючі повинні бути упаковані в пакети, мішки, захисну плівку і т.п. і мати такий же товарний вигляд, як і при покупці;
  • Упаковку без пошкоджень;
  • Товарний чек.

Після встановлення лез на черевики повернення грошей за якісний товар не здійснюється

Якщо вимоги щодо повернення товару дотримані, ми повернемо гроші сплачені за товар при покупці без урахування вартості доставки. Грошові кошти повертаються протягом тижня з дня дотримання політики повернення.

Я хочу запитати